Alhamdulillah(:

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

hai korg semua(: pagi yg indah untuk aku update belog kesayangan aku nih.oke dengan cuaca yg mendung2 saje,tiada matahari.aku pun tak tahu kemana menghilang si matahari.oke pagi ni aku bangun awal,dalam jam 7lebih.ok bangun2 aku terpandang,cehh bukan terpandang,memang itu sudah jadi kewajipan untuk melihat hp.yela mane tahu ade pape yg penting,lagi msg dan call daripada my bucuk tercinta.

oke bangun2 je tadi aku dapat msg dari kawan aku yg berada di pulau pinang iaitu kak chik,die adalah rakan sekelas aku di politeknik.al maklum lah harini kan result keluar mane tak kecohnya kan masing2 termasuklah aku,sebok nak tahu org punye result.macam la result aku baguiiiihhh sgt kan.huhu.

result aku pun alhamdulillah,walaupun tak leyh nak dibangga kan sgt.tapi cukup aku bngga dgn diri aku sendiri,sebab dgn usaha aku tu jela aku dapat result yg not bad cm tu.tade paper yg perlu aku repeat.paling2 aku lega sebab aku berjaya melepaskan diri dari mathematics,result math aku lagi baguss dari computer hardware aku.OMG!!thank you Allah,sebab memakbulkan segala doa aku.betul kate org usaha tanpa doa itu org yg sombong,org yg sombong dgn tuhan,than takkan nak layankan?

No comments: