Bola

Assalamualaikum,salam sejahtera,salam satu malaysia dan salam  satu sukan,cewah gua dah macam pembaca berita tv3 berdiri memegang beberapa helaian kertas dan bersedia untuk membaca berita,sambil belagak ayu je gitu dengan berselendang litup!choii!ape berita yang hot membara disekeliling korang semua?adakah tentang isu peperangan di Gaza?adakah isu pelancaran roket di korea utara?aku tahu,korang semua adalah manusia dan rakyat Malaysia yang superb prihatin dengan isu semasa,apatah lagi melibatkan tanah air kita kan?tak lain tak bukan sekarang ni kan tengah musim bola,Piala AFF Suzuki 2012.aku yakin sape semua tahu,sape yang tak tahu tu bolehlah keluar dari negara Malaysia sekarang.harini perlawanan antara Malaysia dengan Thailand.sape yang bakal menang?of course la Malaysia,mane boleh si Gajah tu Menang,tapi kalau dah rezeki si Gajah tu kite nak cakap ape kan?menang dengan cara kotor bolehlah kan?walaupun aku perempuan dan tak tahu menahu langsung tentang skill lagi ape kejadah pasal bola tapi aku agak beremosi sikit tang pengadil yang tak adil dan sepatutnya tak layak dipanggil pengadil.untuk kes malam ni memang sah pengadil ni dah kena mandrem dengan bomoh Thailand.seriously macam bodoh,sakit pulak hati kita ni,dala sakit hati dosa pun bertambah.tak gitu kan?dibibir ni sentiasa nak menyeru bintang hidung rata tu kan?

Gajah putih 2-0 Harimau Malaya

its okay Malaysia kita kalah bermaruah.chill beb =)