au revoir ♥

Assalamualaikum dan selamat malam dan selamat tinggal.mengapakah ada ucapan selamat tinggal?hee ucapan salam dan selamat malam tu aku tujukan kepada sesiapa yg sudi untuk membaca dan mendengar segala isi bebelan aku dalam entry kalini dan ucapan selamat tinggal aku tujukan khas untuk adik aku sudah pun bertolak ke bumi Perlis.bukan main jauh lagi ke Perlis kan?berbatu-batu rasenya dari johor.kesian die balik perlis sesorang sebabnya dia takde kenalan lagsung dari jb yang satu politeknik dengan die.so redha tak redha,die tetap kena balik sane seorang diri.boleh sangat kalau aku suruh emak ayah aku tukarkan die poli ke poli merlimau melaka tapi aku yang tak bagi,hihi =D jahatkan aku?tadela sebenarnya aku nak die hidup berdikari dan keluar dari dunia yang biasa die duduk.dunia yg aku maksudkan biar die merantau jauh,lagi jauh die pergi lagi banyak pengalamn die akan peroleh.dari duduk belajar dekat2 maybe die akan jumpe kawan2 yg same.tak bestla kan?hihi.malas la nak bebel lagi,penat.perut pun dah kenyang td aku sebat 2 ketul ayam kfc yang tak berapa lazat tu.tu baru tak berapa lazat aku makan tinggal tulang,agaknya kalau lazat camne ya?maybe dengan tulang2 hilang.wakaka :D *slumber sambil korek hidung*

semoga perjalanan kak ngah malam ni selamat tade pape problem,sampai nanti jangan lupa call mak ayah,jangan malas2 study dan pastikan dean list untuk semester ni tebus untuk semester lepas yg kau tak berjaya dapat.tapi not bad dengan 3.44 tu tau,kalah aku.jangan tinggal solat,rajin2 bace al-quran.ingat emak ayah,aku dan adik-adik.baru aku tahu,kau garang tapi cengeng!tadi nak nangis =D