Flashback

Ya Allah,aku terlalu rindukan dia.kenapa susah sangat bagi aku untuk melupakan dia sedangkan dia senang untuk lupakan aku,dan sanggup khianat aku,sanggup menduakan aku walaupun sudah berjuta kali diucapkan kata sayang dan berbilion janji untuk akan sentiasa bersama aku?kenapa Ya Allah,apa yang aku dah buat,sehingga begini balasan yang aku terima.maaflah semua jika skrip aku untuk entry kali ini terasa seperti skrip drama,inilah akibat terlebih tengok drama melayu di Malaysia.aku sedar segala yang berlaku pasti ada hikmah,ada sebaliknya 1001 kebaikan tapi Ya Allah bantulah hambamu ini,aku lemah aku terlalu lemah untuk berdiri kala ini,aku tidak dapat melupakan dia dan didalam doaku masih tersebut-sebut namanya.kenapa kahir kami begini Ya Allah.sekiranya aku bukan yg terbaik untuk die,dan die bukan yang terbaik untuk aku maka ka permudahkan aku untuk melupakan die.buang segla ingatan aku terhadapnya.susah untuk percaya segala-galanya.dia sudah mempunyai pengganti aku,hmm silap before kami putus pun dia sudah ade GF lain,thats why kami putus,kenapa seorang perempuan sanggup merosakkan hubungan kaumnya sendiri?itu susah untuk aku jawab.perempuan yang berusia 27 tahun,aku rasa sepatutnya dia lebih matang untuk berfikir dan fikirkan tentang hal ni,tapi aku salah umur awak saja 27 tahun tapi perangai macam budak-budak.kalau ye pun awak tak laku,awak cariklah lelaki yg takde GF,yup memang kami dulu GF dan BF belum kahwin pun,so suka hati awak la ea nak melayan BF orang?sudah terang-terang kami in relationship dekat fb,tawak tak pandai bace ke?tapi aku memang tak boleh nak salahkan awak seratus dua peratus kerananya masakan pokok tu bergoyang kalau tiada angin?right?past is past tapi untill sekarang aku susah untuk lupakan segalanya.SEGALANYA!!.dan kau orang percayalah apa yang kita kerja,apa yang kite lakukan Allah akan balas.tidak secara cash,Dia akan bayar secara ansuran.

Akhir kata dari aku,aku sentiasa berdoa agar Allah memberi aku kekuatan untuk move on,dan berjaya dalam hidup tanpa memikirkan orang yang tak penting untuk berada dalam hidup aku :')