Contest #TheMostMemorable2012Moment

Hello readers dan para stalker yang rajin untuk melawat blog cikai aku ni,korang tahu ke cikai tu ape?hee rasenya,yang aku tahu cikai ni banyak digunakan oleh orang Johor jela,negeri-negeri lain mungkin susah nak faham what is cikai?cikai is something yang buruklah,tak bagus mane pun,hah sesuailah untuk gelaran blog aku yg masih mentah babeng ni =).actually,takde peristiwa-peristiwa yang best pun yg berlaku dalam hidup aku,semuanya biasa-biasa je.tu yang aku tak tahu nak update ape.and guess what?aku nak try join satu contest yg agak best,bukan agak lagi tapi memang superb best.mane tidaknya denga tajuk contest #TheMostMemorable2012Moment mestilah bestkan.lagi-lagi contest ni memerlukan aku untuk tayangkan satu gambar yang sangat bermemori untuk aku sepanjang tahun lepas iaitu tahun 2012.tahu lepas adalah tahun yang penuh dengan turun naik kisah hidup dan persahabatan aku.so sad=(




eh jangan sedih-sedih ni kan kite dah masuk tahun baru,tahun 2013.semangat dan azam baru ade.so,buka sekali buku baru untuk jadikan 2012 sebagai pengajaran dan mungkin 2013 lebih baik.right?

dengan lafaz bismillah aku join contest ni =)




Nak join?click la banner ni =)
                         

Aku nak mempersembahkan gambar yg paling bermakna untuk aku sepanjang 2012 untuk contest ni.


hashtag  #TheMostMemorable2012Moments

Gambar ni diambil di Jusco Seberang Perai,ketika ini kami sakan shopping barang makanan untuk sahur dan berbuka.yang menjadikan gambar ini sangat bermakna ialah ikatan persahabatan kami yang terjalin sejak semester satu lagi,tapi yang menyedihkan pada tahun 2012 persahabatan kami renggang dan semakin jauh kerana mempunyai salah faham yang agak susah untuk diselesaikan kerana tiada sefahaman dan kematangan dari kami.semoga 2013 ade kesempatan untuk mai berbaik-baik.insyaAllah =)

Im living at Pasir Gudang,Johor.

tag kepada sicomel  dan SchaFyka 

JOIN !
                   


No comments: