Segmen Tambah Follower Awal Tahun 2013 oleh Emmymazli


Assalamualaikum dan selamat pagi semua,masih sempat untuk aku ucapkan selamat pagi sebabnya ketika ini baru jam baru menunjukkan ke pukul 11:31 am,pagi masih muda untuk orang muda macam kite-kite semua ni kan?tengah takde kerja ape-ape kat ofis ni,ape lagi jari aku melilau menaip-naip blog yang comel-comel,cantik-cantik,hot-hot untuk aku blogwalking.bosan doe kalau asyik main FB Twitter,sekali sekala nak jugak join segmen yang best dianjurkan oleh blogger-blogger lain.kan?


Dan tadi blogwalking punye walking aku pun terperasan satu segmen yang kelihatan menarik untuk aku join,ape lagi aku pun tak melengah-lengahkan mase untuk join.yehhaaa =)
Segmen yang aku join ni bernama jeng jeng jeng!!hah ni namenya Segmen Tambah Follower Awal Tahun 2013 oleh Emmymazli

                             

You know what?kali pertama aku jumpa tuan blog yang sangat berani untuk meminta pendapat,komen dari blogger lain untuk membaikpulih blog dia.wahh awak sangat hebat dan sangat open minded,saya suka.and saya pun nak jadi macam awak yg open minded but susah,hihi,maklumlah tahap kesabaran orang ni lain-lain.dan ni turn saya untuk komen about ur blog.bagi saya blog awak sangat meriah,best.banyak pink-pink saya pun suka pink-pink.sebuah blog yang tak susah nak baca  sebab awak gunakan font yg memudahkan blogger lain untuk bace entry awak.good job.walaupun saya baru juga dlam dunia blog yg saya boleh cakap blog awak simple but nice.Thumbs up awak =)

JOIN! =)

No comments: