Segmen | Pencarian Bloglist Januari 2013 Blog GPP


Assalamualaikum  dan selamat pagi semua wahai makhluk Tuhan.semoga pagi yang cerah ni mampu memberi  sinar yang cerah pada kehidupan anda dan anda sepanjang harini.alright?okay baik.pagi ni aku masih lagi sihat dan wajib menghadirikan diri di ofis,sebabnya aku malas nak fikirkan ape alasan yang aku nak bagi kalau aku cuti.ingat senang ke budak praktikal nak ponteng?same jugak student-student poli yang lain kan?

Harini aku masih tade kerja yang berat aku buat,semua kerja yg senang-senang.just buat filing-filing maklumat komputer sepanjang tahun lepas.


So,tengah bosan gila ni.ape lagi aku doklah stalker blog-blog blogger yg hot-hot.yg famous-famous nak dibandingkan yang aku masih mentah gilak ni!.
Tetiba aku terpandang satu lagi segmen yang agak mudah untuk aku join,tak susah mane pun syarat-syaratnya.so,aku dengan sebulat suara nak sebentuk Love hati aku nak join segmen ni =)

ni entry yang aku re-Update je =)


 



Dalam segmen ni memerlukan aku untuk menyatakan azam tahun baru aku.mungkin belum terlambat lagi,yela walaupun harini dah berapa haribulan kan?takpe-takpe aku masih sempat nak berazam.baiklah,seperti tahun lepas banyak azam-azam aku yg  tak tertunai.aku mengaku =).so,tahun 2013 ni aku tetapkan hati dengan azam baru aku.antaranya ialah:


1)aku nak jadi seorang anak yang baik dan of course Solehah,anak solehah untuk mak ayah aku=).

2)aku nak jadi seorang hamba Allah yang lebih beriman.insyaAllah =).

3)aku nak jadi seorang yang berjaya.aku taknak kalah dengan kawan-kawan seperjuangan aku.itu mesti !

4)aku nak belajar pandai-pandai,then dapat kerja yg bagus.aku nak bawa mak ayah aku ke Tanah Suci Mekah.insyaAllah =)

AKU JOIN!

No comments: